Wednesday, June 29, 2011

Амьдралд тавтай морил ОАУСК миний бодол ДУУНУУД

МҮОНТ телевиз Захиалгат инээд, ТАКТ медиа продакшнтай  хамтран “Амьдралд тавтай морил” телевезийн 80 ангит инээдмийн уран сайхны киног одоогоор гаргаж байгааг та нар мэдэж байгаа биз. Энэ кинонд би дуртай. Зүгээр л үзэхэд их гоё тийм эерэг энергитэй гэх юмуу даа тийм хөөрхөн кино. Солонгос сериалуудаас хамаагүй дээр. Ер нь манай телевизийнхэн иймэрхүү монгол кинонуудаа их хийгээд тэр сериалуудаа болиул таарна. Кинонд тоглосон жүжигчид нь ч гэсэн авъяастай сайн жүжигчид гэж би хувьдаа боддог. Гэснээс энэ киног арай өдөр өдөрт нь хийдэггүй байлтай. Тэгсэн уржигдар гарсан анги дээр Бензин 2000 болцон гэнэ яаж амьдарнаа пааа пээх гэцгээгээд байсан. Их гайхсан эсхүл дундуур нь нэг анги хийгээд хавчуулчихсан юм болов уу. За юутай ч энэ хөөрхөн киног та үздэггүй бол заавал үзээрэй. Дандаа л бараан мэдээлэл гардаг болсон одоо цагт иймэрхүү хөгжилтэй, хөнгөхөн кино үзэх надад лав сайхан байна. Киноны дуунууд их дажгүй сонсоод үзээрэй.
CityMan (Болдоо) - Чамайг би хайсаар * татах
Тэнүүн - Болзоонд * татах
Тэнүүн - Хайрлаж болох уу * татах
Чука - Аз жаргалын тойрог * татах
Ука /киви/ - I'm Love * татах
Digital - Амьдралд тавтай морил * татах
Hot Spot - Sorry * татах
The Lemons - Мишээлт * татах   

2 comments:

Gremix said...

odor odort n bishee 7 honogiin omno omno l hiideg baih Haraa biz dee anh ehlehdee kino ovol ehlej bsn. tiim bolhoor gargaj bhdaa hiigeel bgaa gsn ug

O_x said...

харин тийм байналээ сүүлд мэдсэн би бүр зураг авалт хийж байхтай нь таарсан кинон дээр халь би гардыншт цаана алхаж нтр 2сек хаха :P

Post a Comment

Та сэтгэгдэлээ үлдээхдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэнэ үү! Үл хүндэтгэсэн сэтгэгдэл үлдээсэн тохиолдолд админ устгах эрхтэй.